vrijdag 17 september 2010

MAKE UP YOUR MIND...!

M'n eerste echte blogpost is bij deze een feit.
Het geeft me toch op de één of andere manier een vreemd gevoel om hier vanalles te schrijven, wetende dat
andere mensen dit gaan lezen (of dat zou toch de bedoeling moeten zijn)!

Van kinds af was ik reeds geïnteresseerd in kledij, haar, make-up enz.
In die mate dat ik er ook maar ineens iets mee ben gaan doen.
Ik ben na m'n secundaire onderwijs kapperschool gaan volgen in Antwerpen en wanneer ik hier was afgestudeerd ben ik als kapper gaan werken en in avondschool visagie gaan volgen. Deze opleiding duurde twee jaar en ik ben hier nu ook in gediplomeerd.
Vanaf volgende week begin ik ook een opleiding fotografie want ja, je kan nooit genoeg leren zeker...

Wat is nu de bedoeling van mn blog? Dat ik uitleg geef over verscheidene producten (make-up, verzorging, haarproducten,...), zowel voor mannen ALS voor vrouwen (wat volgens mij toch redelijk uniek is).
Hoe het voor de rest uidraait is voor mij een even grote vraag als voor jullie. Of ik tutorials ga plaatsen, hauls, shoplogs,... dat zal de toekomst wel uitwijzen!
Dit alles zal geschreven worden door mijn uber-mannelijke hand!

Ik wens jullie in ieder geval veel leesplezier en hoop dat ik er een paar trouwe bezoekers aan overhoud.

La revedere
MM

Geen opmerkingen:

Een reactie posten