maandag 20 september 2010

Me and my spare time!

Zoals jullie al in m'n voorstelling konden lezen ben ik in meerdere dingen geïnteresseerd. Naast make-up en haar hou ik me ook bezig met fotografie. Ik kan echt genieten van mooie beelden.
Ik trek zowel foto's van gewone dingen zoals natuur en wat ik rond me zie, maar soms laat ik me volledig gaan en ga ik met vrienden aan de slag die ik dan promoveer tot persoonlijk model.
Ik doe haar, make-up en zoek een leuke locatie.
De foto's die ik trek zijn verre van professioneel want ik heb nog nooit een opleiding gevolgd.
Hier gaat vanaf deze week verandering in komen want aanstaande woensdag heb ik m'n eerste les.

Omdat beelden meer zeggen dan woorden laat ik jullie wat werk van me zien!
Enjoy enjoy enjoy...






Haar en make-up door mij gedaan.

Haar en make-up door mij gedaan.

Make-up door mij gedaan.
Ohja, en dit ben ik ;)!


Vragen, suggesties,... Contact me!

La revedere
MM

2 opmerkingen: