donderdag 23 september 2010

Walk walk, fashion baby!





In deze post ga ik het hebben over mode... of beter gezegd over modeblunders.
Ik ga je niet vertellen welke stijl je moet dragen of welke kleur jou zo mooi zou staan, maar wel wat er oh-zo-fout is en hoe je dit kan vermijden!
Hope you'll enjoy it kiddo's!


1) Vetkussentjes, neukteugels, heupspek,... Zorg er alsjeblieft voor dat deze niet over je broek hangen. Ikzelf vind vrouwelijke curves estetisch gezien ongelooflijk mooi, maar je moet weten hoe je ze best laat uitkomen en dit doe je in ieder geval niet door ze op de ene plaats af te spannen zodat ze er op een andere plaats uitpuilen!
Koop een jeans die past. Is het een skinny jeans, een flaired model, een straight-cut, een boyfriends jeans, een jegging,... het maakt niet uit, zorg er gewoon voor dat ze past!



2) De bilspleet, de bouwvakkersreet, je spaarpot,... Geloof me, mensen willen dit niet zien. Denk echt niet dat dit sexy is, en nog minder wanner je fushiaroze of fluogele string er 15cm bovenuitsteekt. Weeral, koop een broek op maat, draag een riem als hij niet blijft zitten of draag een langer bovenstuk om je snelweg te bedekken alsjeblieft! Mocht je het toch persé willen doen, dan kan je nog altijd bouwvakker worden.




3) De contouren van je ondergoed. Niet bepaald sexy te noemen. Wanneer je de lijnen van je slip ziet, haalt dit je hele outfit onderuit. Draag aangepast ondergoed. Denk aan naadloze slips, g-strings,... keuze genoeg!




4) See-trough, not for you. Doorkijkblouses zijn meestal niet echt een aanrader. Wanneer je dit draagt, moet je lingerie compleet aangepast zijn, je een geweldig figuur hebben (jaja, je ziet echt alles) en je moet er zelfverzekerd staan. Ik vind het eigenlijk enkel op de catwalk mooi staan.




5) You are not a boy! De boyfriend-mode was afgelopen zomer een ongelooflijke hype en zit er voor de winter ook nog wel in. Zeer terecht want het is een zeer leuke afwisseling voor in je garderobe. Ga alsjeblieft niet gewoon de kleren uit je vriend, papa, neef, opa,... z'n kast stelen want dat is echt niet te bedoeling!
Boyfriend-kleren zijn nog steeds vrouwenkleren waar een mannelijke touch of snit aan gegeven is. Ze zijn er, gebruik ze dan ook.


Ik hoop dat dit voor sommigen handig was en uitendelijk doe je nog steeds wat jij wilt en waar jij je goed in voelt!

La revedere
MM

5 opmerkingen:

  1. Ik vind het ook altijd zonde als mensen zichzelf perse in die maat 38 willen proppen. Vaak zien ze er beter en slanker uit als ze gewoon een 40 aantrekken. maar ja, iedereen moet dat uiteraard zelf weten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Eline,
    heb eens wat rondgezocht op internet en heb gezien dat ze bij www.alleenhaar.nl clip-in extensions verkopen. Je hebt er ook met krullen, twee verschillende. Mss de moeite om eens te bekijken.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat lief van je!
    Ik heb even gekeken maar die site is in heel gebrekkig Nederlands geschreven dus dan vertrouw ik het niet zo! Een vriendin van mij gaf me vandaag ook al een tip over een heel klein afrowinkeltje hier in de stad, dus daar ga ik volgende week maar eens even kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. T heeft eigenlijk niks met je site te maken, maar ben je roemeens? Ik zag namelijk la revedere staan? Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. haha, neen maar wel goed opgemerkt! Een goede vriend van mij is Roemeens en vind het een zeer mooie taal!

    BeantwoordenVerwijderen