maandag 4 oktober 2010

Tien, ELF, twaalf...

ELF - Eyes Lips Face - Wanneer je nog niet van dit merk gehoord hebt, heb je waarschijnlijk de afgelopen vijf jaar onder een steen doorgebracht. Elf make-up is een budget-merk dat make-up uitbrengt. En als ik zeg budget dan bedoel ik ook écht budget. Wanneer je een keuze maakt uit de gewone lijn, betaal je 1euro, welk product je ook kiest. Daarnaast heb je nog de studio-lijn. Hier liggen de prijzen iets hoger en zien de producten er ook iets professioneler uit.

Vermits elke beauty-goeroe wel al eens iets had besteld, kon ik niet achterblijven en had ik ook een bestelling geplaatst. Deze is vandaag binnengekomen. Ik ga jullie nu laten zien welke producten ik allemaal besteld heb en uitgebreide reviews zullen in de loop van de week te lezen zijn op deze blog!

 

Super Glossy Lip Shine SPF 15
Vlnr: Pink kiss, Watermelon, Juiced berry, Godess, Malt shake, Mauve luxe.




Brightening Eyeliner
Coffee, Black, Ash, Gilded.




High Definition Powder



Lashes
Individual lash kit, Natural lash kit, Dramatic lash kit.



Makeup Remover Cleansing Cloths



Blending Wedges
Eyebrow Stencil Kit


 
Shimmering Facial Whip
Lemonade, Lilac Petal.



Vragen, suggesties,... Contact me!

La revedere
MM

1 opmerking:

  1. Die gilded is echt een van mijn favoriete oogpotloodjes, ben benieuwd wat jij ervan vind!

    BeantwoordenVerwijderen